piątek, 27 maja 2011

Travel Notebook

Był sobie kiedyś notes, z którego (zbiegiem okoliczności) pozostał tylko środek. Dzisiaj posłużył mi jako wkład do notesu podróżniczego. Okładka uszyta z beżowego materiału, jako podszewka radosne matrioszki. W środku okładki tekturka, żeby usztywnić konstrukcję. Na końcu mała inżynierska zagwozdka, jak połączyć środek notesu z całą resztą. Póki co, trzyma się :) 


Do zespolenia wszystkiego w całość użyłam taśmy, która pierwotnie służyć miała do obklejenia boków wykładziny... 

Z tyłu taka kieszonka.



"Nawet najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku".

3 komentarze:

  1. matrioszki są świetne, a notes też fajny. chyba się skuszę kiedyś i zrobię tak mojemu bezokładkowemu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja!!!!! matrioszki też kocham!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda! Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń